Legyél te az új munkatársunk!

Head of Happiness munkatársat keresünk

Az Amigos a gyerekekért Alapítvány víziója, hogy a kórházban gyógyuló gyerekeket támogassuk a kórházban töltött idő alatt és közvetetten segítsük őket az iskolába való visszaintegrálódásban. A gyerekeket elsősorban egy nagyon hasznos eszközön, a nyelvtanuláson keresztül motiváljuk a gyógyulásra. A koronavírus okozta rendkívüli helyzetben a beteg gyerekek mellett, hátrányos helyzetű gyerekek számára is  indítottunk programokat.

Az Amigos egy 11 fős baráti társaságból vált 8 és fél év alatt egy mára már közel 180  önkéntessel, azaz Amigóval,  5 városban működő alapítvánnyá, ahol 8 állandó munkavállaló és egy gyakornok dolgozik a háttérben nap mint nap a gyerekekért. A növekedés mögött egy összetartó közösség, az Amigók közössége áll, továbbá egy szuper munkavállalói csapat, akik biztosítják az alapítvány működését, fejlődését.

Ha szeretnél hozzánk csatlakozni, fontos hogy tudd, mi egy olyan csapat vagyunk, akik hisznek az innovációban,  büszkeséggel képviseljük az értékeinket, szeretnénk egy olyan szervezetet építeni, amilyen világban is jó lenne élni. Egyik fő értékünk az Amigók. Nélkülük Amigos sincs. A fő feladatod pedig ennek a közösségnek a támogatása és szervezése lenne azzal a céllal, hogy a gyerekeket tudjuk segíteni. Ezért fontos nekünk,  hogy magadénak érezd az értékeket, amit képvisel a csapatunk.

  • A szervezet növekedésének és fejlődésének részeként keressük, a 4 fős menedzsmentünk új tagját, a  Head of Happinesst / Boldogságért felelős vezetőt, aki egy 2-3 fős (és növekvő)  csapatot fog vezetni és feladata az Amigos missziójának megvalósítása: beteg gyerekek támogatása elsősorban önkéntes Amigókon keresztül.
  • A munkakör betöltésére 30 vagy 40 órában van lehetőség.

Felelősségeid lesznek:

  1. Az Amigos Alapítvány missziójának operatív megvalósítása
  2. A misszió képviselete a mindennapi vezetésben, menedzsmentben
  3. Ehhez minden szükséges erőforrás menedzselése (pénzügyi, humán, tárgyi) a társosztályokkal együttműködésben (fundraising, pénzügy-HR)
  4. Stratégiaalkotás a kuratóriummal, menedzsmenttel, csapatod bevonásával  és a stratégia implementálása
  5. A 2-3 fős (és növekvő) Boldogság Team napi működésének felügyelete, átlátható és motiváló vezetése,  és átfogóan a sikeres, hosszú távú működés biztosítása
  6. Az önkéntes közösség összetartása és fejlesztése

Operatív vezetés:

  • Stratégia alkotása a szervezeti misszió mentén 
  • Problémák megoldása és kezelése
  • A boldogság csapat építése és vezetése – egy jól szervezett Boldogság Team kialakítása a stratégiai célok megvalósítása mentén
  • Visszajelzés adása a beosztottaknak, teljesítményük értékelése

Beszámolás, adminisztráció:

  • Riportokat, beszámolókat készít (rendszeres és eseti jelleggel)
  • Pályázatírásba és elszámolásokba bekapcsolódás a szakmai oldalról, a szakmai tevékenységről beszámolás a szükséges dokumentációkhoz

A munkádat segíti majd két állandó munkatárs és eseti jelleggel több projektalapú munkatárs. Feladatod lesz az ő munkájuknak az irányítása vezetőként.

Munkakör betöltéséhez szükséges elvárások: 

  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 3-5 év vezetői tapasztalat (preferált servant leadership, coaching típusú vezetés)
  • Angol nyelv használata tárgyalási szinten
  • Eredményorientált, megoldásfókuszú hozzáállás
  • Megbízhatóság, etikus hozzáállás
  • Nálunk a vezető felelős a csapatáért, fejleszti és támogatja őket, példát mutat, bizalommal van társai iránt, professzionálisan végzi munkáját, megoldásfókuszú és ügyel a munka-magánélet egyensúlyára
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs képesség
  • Humorérzék, tisztesség, kifogástalan munkamorál
  • Magabiztos MS Office használat, kifejezetten Word, Excel, Power Point
  • Google  magabiztos használata: Google Docs, Sheets, Drive, Gmail

Előny:

  • Változásmenedzsmentben szerzett tapasztalat
  • Előny a következő programok ismerete: Slack, Canva, Asana
  • Pedagógiai tapasztalat
  • Nonprofit szektorban szerzett tapasztalat
  • Projekt tapasztalat 
  • Tárgyalási tapasztalat

A pályázatok beérkezését követően a visszajelzések biztosítása előreláthatólag 2-4  hét időtávon valósul meg. 

Jelentkezés:

  • 2023. április  7-ig a fenti formon. 
  • Értesítés az első kör eredményéről: a beérkezések sorrendjében, legkésőbb április 21-ig.